Thursday 5 March 2020

KEDAI WESTERN MELAKA TERBAIK. TWS The Windmill Station (REVIEW)- MELAKA

Assalammualaikum dan selamat sejahtera semua.
.
Farizza nak share feedback pergi ke restoran TWS Cafe. Farizza rasa seronok sangat sebab makanan dia sedap dan service dia sangat cepat. Farizza juga seronok tengok perkhidmatan mereka sediakan iaitu mereka mengadakan perkhidmatan sambutan hari jadi. Btw, datang sini ingin menjamah makanan sahaja. Ketika Farizza di sana ada 2 kumpulan sambut birthday. Pelayan akan bawa kek dan diiringi dengan lagu "Happy Birthday",alahai seronoknya dan sweetnya.
.
Kak Syazana lah mengajak kami ke sini. Farizza share menu dan harga TWS CAFE MELAKA
.

















DAH TENGOK MENU!JOM TENGOK APA KAMI ORDER!.




Onion Rings-rm7.90


Orange Juice and Apple Juice.. I'm prefer Apple Juice


Mee goreng special- RM11.90






Nasi Goreng Cili Padi Set

Tomyam Sup
Single Scoop ice cream-Vanilla flavour(maaf dah ratah dulu tak de gambar)



Nasi Goreng Cendawan- RM9.90


Spicy Chicken Burger- RM15.90


Semuanya sedap, Farizza makan spicy chicken burger dan onion rings. Sedap sangat dan terlampau kenyang nasib Kak Diyanah habiskan, btw kak Diyanah dan kak Zana order Nasi goreng cili padi but Farizza show yang set je.. Kalau tak set dapat Nasi goreng cili padi sahaja.Nak tahu harga kesemuanya tak? Boleh tengok dekat bawah!.


Inilah hasilnya.


Kami berlima sahaja, Isma dan Hasha masing-masing sibuk.Depan sekali Kak Syazana iaitu kak Zana. Berbaju biru dan senyum ada gigi tu Kak Diyanah, sebelah kak Diyanah ialah Hidayah. Depan Hidayah, Eliza dan sebelah El tentu Farizza.
.
FARIZZA BAGI ⭐⭐⭐⭐!
.




No comments:

Post a Comment