Wednesday 18 March 2020

AIS KISAR ATAU ICE CREAM? FEEDBACK MYKORI BUKIT BERUANG- MELAKA

15/03/2020
.
Bosan sungguh hari ini, kerja statistics dah siap dan dah hantar dekat u-learn pun. So, kita nak buat apa ye? Keluar rasa malas.
.
(ding ding)
.
Farizza cek notification
.
(Classmate chat)
.
Classmate? Which one? Farizza dah cakap Farizza jenis peramah so keluarlah dengan member ini. Biarlah rahsia. Member ini memang pandai meramal sesuatu tentang orang tapi ada je yang diramal tak betul. Kita manusia kan mana boleh semua kita buat kita yakin akan dapat. Semuanya atas izin Allah. Lebih kurang dia ini pakar psikologi lah. Sangat!
.
Okay, based topic today, Mykori!
.
Mykori buka jam 1 petang sampai 10 malam. Farizza ambil kesempatan sebelum keluar Farizza godek-godek instagram, feedback mykori dan segala bentuk servey.
.
Dalam perjalan pergi Mykori, hujan pun turun. Alahai, tadi dah lah panas, seronok makan panas-panas tetapi tak apalah rahmat Allah jangan ditolak. 
.
Farizza pun masuk dalam Mykori dan order Mount Fuji Kakigori. Member order Kakigori Boru, segala topping and ice cream cek dekat resit di bawah. 


Actually nak ambil gambar sekali dulang dia, tapi member ini cepat sangat dia turunkan dari dulang 😂


Tara... Resit guys!



Cermin mata senget!Abaikan ye anak-anak. Mengada nak main suap-suap! Farizza ingatkan ye member!.

FEEDBACK MYKORI 

Siapa sini minat yougurt, Farizza suggestkan Mont Fuji Kakigori sebab dia bukan kosong je yang macam awak nampak tapi big surprise bila dah nak habis makan ada strawberry and mangga dalam Mont Fuji Kakigori. Tak percaya boleh pergi beli dan tengok betul tak? Big surprise.  Rasa dia sedap, ais dia sangat lembut, dan rasa sejuk ditekak, love gila dengan kisaran ais dia, rasa manis, rasa masam macam yougurt, mangga dia manis jua dan strawberi rasa macam dekat yougurt. Overall sebenarnya rasa nak pergi lagi beli tetapi Covid 19, kita hold dulu.
.
Rasa member punya pula, Kakigori Boru. Ice cream Coconut with mango sauces,yougurt ice, topping oreo crumbs and mango. Rasa sangat sedap, mangga dia manis dan rasa combination mangga with oreo sangat sedap. Menyegarkan, ice cream coconut yang manis dan lembut.So far Farizza sangat suka dan sangat puas hati dengan rasa yang kami pilih. Lepas ini, boleh try yang ada buah kat atas tu, apa namanya ye? Lupa lak? Hihi.
.
Farizza bagi 4.9 star ✔
.
TQ Sudi baca 💛

No comments:

Post a Comment